Ce barbat alegi sa faci tata!

Fotografie de u042fu0440u043eu0441u043bu0430u0432 u0418u0433u043du0430u0442u0435u043du043au043e pe Pexels.com

Draga mea femeie, decizia pe cine alegi sa faci tata este a ta. Cand alegi barbatul langa care o sa traiesti, gandeste-te si la aspectul maternitatii, raspunde-ti la cateva intrebari, pentru ca mai devreme sau mai tarziu, tu vei trai cu asta si trebuie sa iti asumi asta.

  1. Ma va sustine el in timpul sarcinii? Imi va fi alaturi la stari de rau, imi va suporta nervii care apar de la dereglarile hormonale? Ma va mangaia si imi va da tot sprijinul de care o femeie gravida are nevoie. Se va duce sa imi cumpere tot ce am pofta?
  2. Dupa nastere ma va ajuta sa imi revin si sa ma adaptez la noua viata? Pentru ca o femeie devine mama fix cand apare copilul, asa ca toata lumea ei se schimba si are nevoie de toata dragostea din lume.
  3. Ma va iubi si cand mi se va schimba corpul? Multe femei cad in depresie cand vad ca de la sarcina, corpul se mai schimba. Avand iubirea si complimentele lui, ca femeie poti trece usor prin aceste schimbari si sa le imbratisezi cu drag.
  4. Cum va fi cu copii nostri? Le va dedica timp? Iubire? E un om langa care copii sa se dezvolte frumos si armonios?
  5. Intre voi exista iubire? Pentru ca da, un copil trebuie sa fie exclusiv rodul unei iubiri, el avand nevoie de iubire inca de cand este mic, mic, in burtica.

Daca ai raspuns pozitiv la aceste intrebari, esti langa omul potrivit.

Traieste frumos, draga femeie. Iubeste din suflet, curat si invata sa respecti barbatul care se sacrifica si trage pentru binele familiei.

Va imbratisez, Irina!

2 gânduri despre „Ce barbat alegi sa faci tata!

  1. Grea si complicata sarcina, pentru o biata femeie, daca nu e inspirata, de-al Cuvântului…Scânteie. 🙂
    Un sfârsit de saptamâna luminat, relaxant si binecuvântat, draga Irina !

    Apreciat de 1 persoană

Comentariile sunt închise

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe