Căsnicie și nu prea.

Fotografie de Pixabay pe Pexels.com

Bună!

La mulți ani, dragilor!

Am văzut astăzi pe social media o postare adresată femeilor cu următoarea întrebare ” numește un lucru care îți distruge căsnicia?”.

Subconștientul meu deja striga ” scrie acolo lipsa comunicării, asta sigur duce la despărțire, nu are cum să fie altceva mai rău decât să nu vorbești cu partenerul pentru a-i spune ce ai pe suflet”. Bun, poate că punctul meu de vedere este ok, dar să mai arunc totusi o privire să văd ce păreri mai au alte doamne.

O doamnă a scris ” alcoolul”! Oh , da, cum de nu m-am gândit și la asta, un răspuns destul de bun, din păcate asta nu distruge doar o căsnicie, distruge viețile tuturor celor apropiați, deci mai multe victime colaterale, dar totuși un răspuns bun.

Un al răspuns foarte bun mi s-a părut ” infidelitatea”. Desigur , vine duduia cu forme frumoase, îi ia mințile și s-a terminat, e mai mult decât logic, dar asta denotă un bărbat slab, un bărbat care nu își asumă alegerea și decide prost.

Am mai citit și alte răspunsuri precum : ” abuz” , ” agresiuni” , „minciuni”, ” bani”… STOP . Deja mi s-a tăiat filmul. Niciunul din motivele de mai sus nu duc la sfârșitul unei căsnicii, ce treabă au toate astea cu iubirea? Dacă te iubește vine acasă mort de beat să te bată? Dacă te iubește ce mai caută la altă femeie în pat? De abuzuri nici măcar nu vreau să deschid subiectul, nimeni nu are dreptul să ridice mâna la tine, indiferent de situație.

Am concluzionat pentru mine ” o căsnicie se distruge din lipsă de iubire, dacă există iubire nu poate exista ce am enumerat mai sus, restul e doar teatru ieftin și mimare de sentimente. „.

Vă urez o săptămână ușoară și aștept părerile voastre!

Cu drag,

Irinica

8 gânduri despre „Căsnicie și nu prea.

  1. Casnicia este un contract, un vesnic legamânt,
    O Lege scrisa-n inimi, si în gând prin juramânt.
    Atunci când dragostea este legata de Cel Sfânt,
    Nici un lucru n-o distruge, din cer sau de pe pamânt.

    La multi ani, fericiti si împliniti!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Căsătoria să fie ţinută în toată cinstea şi patul să fie nespurcat, căci Dumnezeu va judeca pe curvari şi pe preacurvari. – Evrei 13: 4 –

    Apreciază

Comentariile sunt închise

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe